lauantai 9. maaliskuuta 2013

Kuka Sinä olet?

Te lukijat tiedättekin jo aika paljon meistä. Nyt olisi kiva kuulla kuka Sinä olet! Blogiimme voi viikon ajan vastata anonyymisti. Kerro siis meille oletko sinäkin cheerleaderi (halutessasi myös seuran ja joukkueen), sukulainen vai muuta kautta blogimme löytänyt. Kerro halutessasi ikäsi ja miksi luet blogiamme. Kerro mitä vain itsestäsi!

You know pretty much about us already so it's time for us to get to know you followers as well! For one week it's possible to comment on our blog anonymously. Tell us who you are, are you a cheerleader, where you're from or what ever you want to tell us about yourself!

23 kommenttia:

  1. Olen 18 vuotias Julia ja mä olin cheerleader. Harrastin pikkuseurassa Kouvolassa, eli Kouvola Indianseissa 7 vuotta eritasosissa joukkueissa ja lueskelin ehkä eniten teidän blogia jo viime kaudellakin ihan sen takia, että oon ollu jo vuosia "elite fani" teidän ohjelmien puhtauden ja sen takia, että kehitytte kokoajan eteenpäin. Nyt kun oma joukkue lopetettiin, niin luen blogia vähän seuratakseni cheer sm maailmaa ja tietty teidän matkaanne maailmanmestareiksi :-) Lisäksi oon lueskellu jo kolme vuotta Anni.M:n blogia josta saa myös vähän vihiä teidän joukkueesta sun muusta välillä :-)!

    VastaaPoista
  2. Olemme cheerleadereita, harrastamme Vihti-Gymissä ja joukkueemme on Viable. Olemme harrastaneet cheeriä melkein 2 vuotta. Löysimme bloginne Joannan blogista:) Tietenkin haluamme lukea suomen parhaan cheer joukkueen blogia:) Täytämme huhtikuussa 12v. ja kaks muuta meiän luokalta harrastaa cheerii myös, koko koulusta harrastaa n. 13 tyyppiä.

    VastaaPoista
  3. Olen Jenni, 21-vuotta. Harrastin HACssa 6 vuotta, Extremessä, Explosionissa ja Enchantedissa. Oma ura loppui kun sain lapsen, mutta seurailen edelleen mielenkiinnolla HAC:n juttuja myös tämän blogin kautta. Elitessä harrastaa myös muutama tuttu ex-joukkuelainen ja ex-valmentaja, joiden cheer-uraa on hauska seurata :)

    VastaaPoista
  4. Olen 13 vuotias cheerleaderi Vihdistä(vihti-gym) joukkueessa Vigor. Huomasin bloginne, kun se oli linkattu facebookkin sivulleinne. Innostuin heti ja luen jokaisen postauksen. Tykkään seurailla blogianne varmaan siksi, koska olette Suomen paras naistenjoukkue ja olette aivan uskomattomia !!

    VastaaPoista
  5. Olen 12 vuotias Hac Mini Elitessä ja luen blogia koska omat valmentajatkin on elitessä niin on kiva seurata kuulumisia.Löysin blogin facebookin kautta.

    VastaaPoista
  6. 21 -vuotias cheerleading valmentaja Vihdistä (: Bloginne taisin löytää blogilistalta (?)

    VastaaPoista
  7. 19-vuotias nuori nainen, alotin cheerleadingin vasta tänä vuonna kun sain vihdoin mahdollisuuden!:) Laji vei heti mukanaan.. Olen useita vuosia seurannut teidän joukkueen matkaa ja käyny SM-kisoissa katsomassa yms, olette ehdottomia suosikeita sillä kovan työn tulokset huomaa tosi puhtaissa ja tyylikkäissä ohjelmissa. Vaikutatte huumorintajusilta jalat maassa- tyypeiltä :)Blogin taisin löytää twitterin kautta!

    VastaaPoista
  8. Olen 11-vuotias tyttö ja harrastan cheerleadingiä Golden Spirit Spellbinderseissa ja oon harrastanu vähän yli vuoden. Löysin teiän blogin ihan vain etsimällä googlesta cheerleadingblogeja ja päädyin tänne. Oon myös lukenu noin vuoden Anni M:än blogia. Luen teiän blogii koska te kirjotatte aina tosi hyvin treeneistä ja teil on aina ihan sika kivoi kuvii :)

    VastaaPoista
  9. Olen 17-vuotias cheerleader Karijoelta. Olen harrastanut lajia KCT:ssa 9 vuotta ja valmentamisen aloittanut 3 vuotta sitten. Blogia on kiva lukea, koska laji on itselle niin tuttu ja näkee väähän millaista meininkiä isommassa seurassa on. Itsekkin olen jo monta vuotta haaveillut, että pääsisi mukaan isoon joukkueeseen, koska täällä pienellä paikkakunnalla ei sellaiseen ole mahdollisuutta. Mutta vuoden päästä kun olen saanut valkolakin päähäni, maailma kutsuu ja myös uusi joukkue jossain päin Suomea :)

    VastaaPoista
  10. I cheer (fly) for USC Excaliburs in Sweden and I'm 13 years old!!
    I'm a big fan of yours and found your blog via your Facebook site :)) keep it going Elite!!! :D and good luck for the Worlds!

    VastaaPoista
  11. Olen ex-cheerleader golden spiritistä, pegasi ja sparks.oon myös ollu spirit shakenissä. Löysin blogin anni Maaningan blogin kautta

    VastaaPoista
  12. oon Hac Excelissä ja ihalen teidän joukuetta ihan hirveesti. Toivoisin että pääsisi ite joskus teijjän tasollenne ;D <3

    ja mun entinen valkku on elitessä <3 <3

    VastaaPoista
  13. Olen 21-vuotias cheerleader Turusta, TCS Smashistä. Lajia olen harrastanut vuodesta 2005 ja nykyinen joukkueeni on Raptors. Löysin tämän blogin joskus Anni M:n blogin kautta. Tykkään seurata tätä teidän blogia, koska täältä saan hieman mututuntumaa mitä teette yms. Ja oottehan te muutenkin ihan sairaan hyviä, joten miksi en seuraisi ;)

    VastaaPoista
  14. Oon 13-vuotias tyttö ja oon harrastanu cheerleadingia 2 vuotta. Tällä hetkellä oon oman seurani junnujen A tasolla :) Löysin teidän blogin muistaakseni etsimällä googlesta yhden henkilön nimeä ja hakutuloksista tuli sitten tää blogi ja siitä sitte jäinkin lukemaan. :)

    VastaaPoista
  15. Olen 11-vuotias cheerleaderi HAC'sta, miniElitestä. Luen blogia koska ihailen joukkuetta paljon ja tahtoisin itsekin yltää samalle tasolle.

    VastaaPoista
  16. Moikka! Olen Iina ja 21 vuotta. Harrastin lajia Suomessa 2003-2009 ja viimeisin joukkue oli NL Diamonds. Lähdin sen jälkeen maailmalle, päädyin Amsterdamiin ja 2012 aloitin lajin puukenkämaassa. Tavoitteena on kasvattaa lajin tuntemusta maassa jossa se on vielä lapsenkengissä. Luen Eliten blogia sen takia koska inspiroidun lukemastani joka kerta, näin maailman parhaat treenaavat yhteisen tavoitteen eteen. Esimerkkinne inspiroi minua treenaamaan vielä kovempaa ja sitä kautta näyttää esimerkkiä joukkuelaisilleni. Tsemppiä treenailuun H-hetkeä varten!! :))

    VastaaPoista
  17. Oon 13 vuotta ja harrastanut cheerleadingin tanssimuotoa vähän yli 2,5 vuotta Turun Urheiluliitossa. Tällä hetkellä oon jaguars nimisessä joukkueessa :) joku joukkueessa vissiin sanoi jotain teijän blogista ja ajattelin sitte tulla vilkasemaan. Ihailen tosi paljon sitä miten cheerjoukkueet osaa tehdä upeeta akroa (jota tanssissa ei siis ole), ja tehän ootte sentään ihan maailman huippuja :D itsekkin olen tulossa joukkueen kanssa EM:eihin kisaamaan, eli siellä ollaan sitte kannustamassa (y)

    VastaaPoista
  18. Olen 30-vuotias, entinen cheerleader ja valmentaja. Nykyään penkkiurheilija. Kiva seurata lajin kehittymistä ja uusia kuulumisia myös blogeista.

    VastaaPoista
  19. Olen 24-vuotias entinen cheerleader ja valmentaja Northern Lightsista.
    Seuraan Annin blogia ja facebookista tai Annin blogista tänne.
    On mukava verestellä cheermuistoja seuraamalla netistä ja videoilta cheermaailmaa nykyisellään, ja teidän blogi on hyvä koska on paljon kuvia, kuulumisia; monipuolista tekstiä ja iloista meininkiä!

    Tsempit Mm-kisoihin!

    VastaaPoista
  20. Olen 20-vuotias cheervalmentaja Oulusta. En enää itse harrasta aktiivisesti, mutta haluan pysyä lajin parissa valmentamalla. Löysin bloginne viime vuonna ja siitä saakka olen sitä seuraillut säännöllisen epäsäännöllisesti. Oulussa ei pääse hirveänä näkemään muiden joukkueiden treenausta eikä kuule muiden treenikuulumisia, joten on mukava lukea miten muilla menee.
    Loppurutistukset treeneihin ja uusi MM-matka voi alkaa! Onnea kisoihin! :)

    VastaaPoista
  21. Olen tänä vuonna 15v täyttävä tyttö, seurani a1 sm tason Junnu edustus joukkueessa, harrastanut oon vuodesta 2008. Luen blogianne koska muiden joukkueiden blogeja on kiva seurata. Blogi on vain joskus näkynyt jossain, en muista mitä kautta löysin sen :D

    VastaaPoista
  22. Olen 14-vuotias jyväskyläläinen a1-tason junnu, löysin blogin yli vuosi sitten, ja ahkerasti oonkin teidän kehitystä seuraillu. Onne ihan hurjasti mm-kisoihin!

    VastaaPoista
  23. Oon 12-vuotias Oululainen cheerleaderi ja harrastan NL Helmissä (A1-joukkue). Löysin blogin yli vuosi sitten ja tää on yks mun lempiblogeista, koska tänne postaillaan aktiivisesti ja täällä on tosi kivoja kuvia ja tekstejä ja mielenkiintoista luettavaa. Elite on huippujoukkue! Onnea MM-kisoihin:)

    VastaaPoista

Kiitos palautteesta ja kommenteista!